Uro med sommerfugle og små bolde

I lørdags var vi til navnefest for dejlige Caroline.


På trods at meget lidt tid (gik i gang efter min eksamen torsdag aften og skulle være færdig fredag aften) skulle hun da lige have en hjemmelavet gave som supplement til den købte.


Så jeg gik i gang med at hækle..

Den færdige uro kom til at se sådan her ud. Farverne blev ret dårlige på billedet men håber i kan se det alligevel..

Den var umiddelbart et stort hit.



Opskrift til sommerfuglen har jeg fundet HER (på engelsk men med mange billeder) alternativt har jeg også set den HER (på dansk men kun med opskriften).

Opskriften til bolden kan du finde HER.

Stativet er købt i en butik i Svaneke sidste sommer. Kan desværre ikke huske hvad butikken hed, men de samme ophæng kan købes HER.



// Louise


Kommentarer

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.