Loppeguf

I går var jeg på indendørs Loppemarked i Prismen på Amager. Jeg ELSKER at gå og loppe den.
Synes også at jeg fik gjort nogle rigtig gode køb.
Her kan du se hvad jeg købte.

Ur fra BoConcept.



Porselænsskål med brune blomster og gul kant fra Bloomingville


Poleret horn (skal vist stå som en dekoration, men da det ikke helt passer ind i vores indretning har jeg mere tænkt at jeg vil save det op og bruge det til smykker som dem jeg lavede HER)

Disse tre første ting købte jeg hos Laura med bloggen "The Sweet Spot".
Derudover købte jeg på de øvrige stande:

Lækker uldhue fra MINI A TURE (var dog ikke et hit hos Alberte. Det kan være at jeg må prøve at pimpe den lidt op med noget glimmer noget..)

Stof.
Her 3-4 m. med blomster og 2 m. foerstof i pink/koralfarvet

Bjørn Wiinblad platte. Skal nok lige have et neon touch.. 

Stof med Brørn Wiinblad tryk. Både i grønt/gul..

.. og blå.

Stof med tern. Har vist engang været et tørklæde.


Silkekjole med guldblad mønster fra Yumi Kim. Sidder fuldstændig fantastisk.

Babydragt fra Norlie (Ja, det var lidt fjollet at købe den, da jeg hverken har en baby eller er gravid. Men jeg kunne bare ikke stå for den. Hvis ikke andet, er der måske nogle andre i vores omgangskreds der kan få glæde af den..)

Træperler med bogstaver

Vest i imiteret læder (vender på vrangen her, men jeg kan faktisk bedst lide foret)


Stensil plade med bogstaver 

Papir fra RISE

Og det var vist hvad det kunne blive til.
Så skal jeg bare lige finde tiden til at få lavet noget ud af det, der skal laves noget af.. 

Kommentarer

  1. Det var da også en fantastisk høst:-) Det ur er SÅ lækkert. Jeg har endnu ikke været på loppemarked i år, men håber der snart kan blive tid til det.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Christina
      Ja det kunne jeg heller ikke stå for. Det var godt nok lidt dyrt taget i betragtning af, at det er købt på loppemarked, men VIRKELIG billigt i forhold til, hvis jeg skulle have købt det i en forretning.

      Jeg elsker sommeren for alle de loppemarkeder der skyder frem alle steder. Så årets første loppemarked (for mig) giver næsten sommerfornemmelser. God loppelyst til dig.

      Slet
  2. Shit, du har dælme da også fundet nogle fine ting :)

    SvarSlet

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.